III Salezjańskie Biegi na Orientację

Komunikat techniczny

III Salezjańskie Biegi na Orientację

Organizator:

Publiczne Gimnazjum Sióstr Salezjanek im. Świętego Dominika Savio w Krakowie

 

Zespół Organizatorów:

  • Kierownik zawodów: Monika Topór
  • Sędzia główny: Jacek Kozłowski
  • Mapy i budowa tras: Jacek Kozłowski
  • Biuro zawodów: Jolanta Kozłowska, Marek Topór.

 

Cele zawodów:

  • zintegrowanie społeczności lokalnej
  • propagowanie aktywnego i zdrowego stylu życia wśród mieszkańców Krakowa
  • upowszechnianie biegania jako najprostszej formy sportu i rekreacji ruchowej zarówno wśród dzieci jak i dorosłych,
  • rozpowszechnianie biegów na orientację

Termin i miejsce:

  • Zawody odbędą się dnia 09. 05. 2015 r.
  • Publiczne Gimnazjum Sióstr Salezjanek im. Św. Dominika Savio w Krakowie oraz teren przyległy do szkoły

Kategorie:

  • Szkoła Podstawowa klasy 4-6  (dziewczęta, chłopcy)
  • Gimnazjum  (dziewczęta, chłopcy)
  • Otwarta (dziecko + rodzic)

Program zawodów:

  • 9.30 spotkanie uczestników, pobieranie kart startowych
  • 10.15 start pierwszych zawodników
  • 13.00 ogłoszeni wyników, dekoracja zwycięzców, losowanie nagród, zakończenie zawodów.

Start zawodników:

  • Start interwałowy (interwał startowy,  minuta lub 30 sekund – w zależności od liczby zawodników).

 

 

Zgłoszenia:

Potwierdzenie udziału w zawodach należy przesłać do dnia 8 maja (piątek) 2015 roku na adres: Publiczne Gimnazjum Sióstr Salezjanek im. Świętego Dominika Savio w Krakowie, os. Jagiellońskie 17, 31-833 Kraków. Tel/fax: 12 648 46 25, e-mail: dyrektor@dominik.edu.pl z podaniem nazwy zgłaszanej Szkoły oraz nazwiskiem i imieniem oraz rocznikiem zawodników (oddzielnie dzięwczęta i chłopcy).

Nagrody:

  • Dyplomy dla pierwszych 6 miejsc
  • Medale za miejsca 1-3
  • Puchar dla 1 miejsca w kategorii
  • Nagrody rzeczowe losowane wśród wszystkich uczestników !

Świadczenia:

  • napoje na mecie, posiłek regeneracyjny

Postanowienia końcowe

  • impreza odbędzie się bez względu na warunki atmosferyczne,
  • uczestników obowiązują zasady ,,fair-play”,
  • wszyscy uczestnicy biorą udział w imprezie na własną odpowiedzialność i nie będą wnosić żadnych roszczeń w stosunku do organizatorów w razie zaistnienia zdarzeń losowych podczas trwania imprezy,

 

Koordynator ze strony Organizatora:

Monika Topór

monika-topor@wp.pl